Algemene Leveringsvoorwaarden

1.1 Wie zijn wij? Deze Website wordt beheerd door Le Creuset Benelux, een bedrijf dat is geregistreerd in België. Ons ondernemingsnummer is 01706.005 en onze maatschappelijke zetel is in Le Creuset Benelux NV, Drukpersstraat 4, 1000 Brussel, België. Ons btw-nummer is BE0880 053 779.
1.2 Hoe kunt u contact met ons opnemen? U kunt contact met ons opnemen door te bellen naar onze klantenservice op het Belgisch nummer [+32 (0) 3 502 50 27], open van maandag tot donderdag van 09 tot 17 uur en vrijdag van 09 tot 12.00 uur, of per e-mail via contact.be@lecreuset.com - Het is mogelijk om onze diensten rechtstreeks te bereiken via het websiteformulier op dit adres: https://www.lecreuset.be/nl_BE/contactus.
1.3 Hoe kunnen wij contact met u opnemen? Als wij contact met u moeten opnemen, doen wij dat telefonisch of schriftelijk op het e-mailadres of postadres dat u ons bij uw bestelling hebt opgegeven.
1.4 "Consument" betekent de natuurlijke persoon die handelt voor doeleinden die buiten zijn bedrijfs-, handels- of beroepsactiviteit vallen.
1.5 "Schrijven" omvat e-mails. Wanneer we de woorden "schrijven" of "geschreven" gebruiken in deze algemene voorwaarden, omvat dit ook e-mails."
1.6 "Website" betekent Le Creuset Website: https://www.lecreuset.be/nl_BE/.
2.1 Het plaatsen van een bestelling op onze Website wordt beschouwd als een aanbod om producten te kopen volgens deze algemene voorwaarden.
2.2 Nadat u een bestelling hebt geplaatst, kunt u een e-mail van ons ontvangen om te bevestigen dat wij uw bestelling hebben ontvangen met een overzicht van de geselecteerde producten, de leveringsinformatie en de betaalwijze. Houd er rekening mee dat de ontvangst van deze e-mail niet betekent dat uw bestelling door ons is aanvaard.
2.3 Uw bestelling wordt aanvaard en er komt een contract tot stand tussen u en ons wanneer wij de door u bestelde producten verzonden hebben en Le Creuset u een verzendbevestiging per e-mail heeft gestuurd.
2.4 Alle bestellingen zijn onder voorbehoud van aanvaarding door ons en van beschikbaarheid van het product. Als wij u (een) product(en) niet kunnen leveren vanwege een fout (bijvoorbeeld omdat het product niet meer op voorraad of beschikbaar is of vanwege een fout in de beschrijving op onze Website), zullen wij u ervan op de hoogte brengen dat uw bestelling is geweigerd en niet zal worden verwerkt. Als u al betaald hebt voor de bestelling zullen wij u het volledige bedrag zo snel mogelijk terugbetalen.
2.5 De producten die Le Creuset op deze Website verkoopt, zijn niet bestemd voor wederverkoop. Als u een professional bent die van plan is producten te kopen voor wederverkoop, neem dan contact op met: contact.be@lecreuset.com
3.1 Wij besteden onze uiterste zorg aan de nauwkeurigheid van de productbeschrijvingen, foto's, informatie en prijzen; daarom aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor eventuele onnauwkeurigheden, fouten of weglatingen in de productbeschrijvingen.
3.2 Producten kunnen enigszins afwijken van de foto's. De afbeeldingen van de producten op onze Website dienen louter ter illustratie. Hoewel we alles in het werk hebben gesteld om de kleuren nauwkeurig weer te geven, kunnen we niet garanderen dat het scherm van een apparaat de kleur van de producten nauwkeurig weergeeft. Uw product kan enigszins afwijken van die afbeeldingen.
3.3 Raadpleeg voor meer informatie hier onze pagina ‘Zorg & Gebruik’ en hier onze 'FAQ's'.
3.4 Beschikbaarheid van de voorraad. De beschikbaarheid van de voorraad zal op de Website worden weergegeven, en hoewel we proberen om ervoor te zorgen dat de producten altijd beschikbaar zijn, kunnen er momenten zijn waarop de producten tijdelijk niet op voorraad zijn. In die gevallen is er een optie die kan worden geselecteerd om op een wachtlijst te worden geplaatst en ontvangt u een e-mail wanneer het product weer op voorraad is.
4.1 De prijzen zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten. Alle prijzen zoals weergegeven op onze Website, behalve in het geval van een fout, zijn euro’s en zijn inclusief btw, tegen het geldende tarief, maar exclusief verzendkosten, die bij het totaal verschuldigde bedrag worden opgeteld. Bij het afrekenen worden de geldende leveringskosten duidelijk weergegeven.
4.2 Wat gebeurt er als de prijs verkeerd is? Ondanks onze inspanningen is het altijd mogelijk dat er een fout voorkomt in de prijs op onze Website. Als het product dat u bestelde, verkeerd geprijsd was, dan zullen wij normaal gesproken, naar eigen goeddunken, (i) contact met u opnemen en u de keuze bieden om uw bestelling te herbevestigen tegen de juiste prijs of (ii) de bestelling te annuleren, of (iii) uw bestelling weigeren en u op de hoogte brengen van de weigering. Bestellingen worden niet aanvaard bij een prijsfout.
4.3 Prijswijzigingen. Prijzen kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Eventuele latere aankopen van hetzelfde product kunnen niet worden gegarandeerd tegen dezelfde prijs, maar wijzigingen hebben geen invloed op uw bestelling, met dien verstande dat de prijs van het product de prijs is op de dag van de bestelling.
4.4 Wanneer moet u betalen en hoe moet u betalen?
Wij brengen geen kosten in rekening op uw krediet- of debetkaart voordat wij uw bestelling verzenden.
Wij aanvaarden betaling met de volgende in België uitgegeven krediet- of debetkaarten: Visa-krediet- en debetkaarten, MasterCard-krediet- en debetkaarten, American Express, Paypal en Payconiq. Door een bestelling bij ons te plaatsen via onze Website, bevestigt u dat de betalingsgegevens die u bij uw bestelling hebt opgegeven, geldig en correct zijn. Alle transacties gebeuren in euro’s. Wij aanvaarden ook betalingen via PayPal, maar houd er rekening mee dat als u voor uw producten wilt betalen via PayPal en u nog geen bestaande PayPal-rekening hebt, u meteen een nieuwe rekening moet aanmaken bij PayPal. Elke bestelling die via PayPal wordt geplaatst, wordt aangerekend op het moment dat uw bestelling wordt ingediend. Als wij om welke reden dan ook niet in staat zijn uw bestelling uit te voeren, wordt het bedrag teruggestort op uw PayPal-rekening.
Wij aanvaarden geen contant geld, cheques, cadeaubonnen of vouchers als betaling voor online aankopen.
De maximale uitgave per transactie bedraagt 3.500 €.
5.1 Leveringsinformatie en -kosten. Bestellingen via de Belgische Website kunnen alleen worden geleverd op adressen in België en Luxemburg.
De bezorgkosten worden berekend op basis van de producten, het totaalbedrag van de bestelling en de gekozen bezorgservice. Standaardlevering is GRATIS voor alle bestellingen van meer dan 50 €. Levering is binnen 1 tot 3 werkdagen. Houd er rekening mee dat werkdagen van maandag tot en met vrijdag zijn, maar geen feestdagen. Alles zal in het werk worden gesteld om deze leveringstermijnen te halen, maar dat kan in sommige delen van het Grondgebied niet worden gegarandeerd.
Als de eerste poging tot levering aan huis mislukt, dan levert onze koerier het pakje af op een relaispunt, waar het gedurende 10 werkdagen beschikbaar is voor u.
5.2 Le Creuset hanteert een standaard prijsbeleid voor producten in het Grondgebied, wat betekent dat dezelfde prijzen worden aangerekend aan klanten, ongeacht waar ze wonen. Wij zijn van mening dat prijsintegriteit binnen elke valutazone belangrijk is.
5.3 Vertraging in de levering. Als onze levering van de producten om welke reden dan ook vertraging oploopt, stellen wij u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. In geval van een vertraging van meer dan 30 dagen vanaf uw bestelling kunt u het contract beëindigen. In dat geval verbinden wij ons ertoe om u binnen 14 dagen terug te betalen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die buiten onze controle vallen.
5.4 Wanneer wordt u verantwoordelijk voor het product?De eigendom van het product gaat over naar u zodra (i) wij de volledige betaling hebben ontvangen en (ii) u of een aangewezen derde het product fysiek in ontvangst heeft genomen. Wij kunnen de door u bestelde producten op elk moment vóór de eigendomsoverdracht terugvorderen in geval van schending van deze algemene voorwaarden, fraude of nalatigheid. Het risico van het product gaat bij levering over naar u (of wanneer een door u georganiseerde vervoerder het bij ons ophaalt).
5.5 Voorbehouden.In geval van levering van een duidelijk beschadigd of niet-conform pakket (d.w.z. geopend pakket), en dit ondanks de zorg die niet alleen aan de verpakking maar ook aan de keuze van de vervoerder is besteed, kunt u (i) de levering weigeren en de reden hiervoor op de leveringsbon vermelden of (ii) de levering aanvaarden maar uw voorbehouden op de leveringsbon vermelden en deze niet ondertekenen. In ieder geval moet u de vervoerder en Le Creuset BeNeLux NV op de hoogte brengen van de voorbehouden.
6.1 Herroepingsrecht.Wij willen de volledige tevredenheid van onze klanten garanderen. Als u niet tevreden bent met het bestelde artikel en u bent een consument in het Verenigd Koninkrijk of de Europese Economische Ruimte ("EER"), hebt u het recht om elke bestelling die u hebt geplaatst (met uitzondering van producten die volgens uw specificaties zijn gemaakt of gepersonaliseerd), zonder opgave van redenen, te annuleren tot veertien (14) kalenderdagen vanaf de dag dat we het product hebben geleverd, (herroepingsperiode). Er is sprake van levering wanneer u of een door u aangewezen persoon het product fysiek in ontvangst neemt. Ingeval uw bestelling is opgesplitst in meerdere leveringen op verschillende dagen: beschikt u over 14 kalenderdagen vanaf de dag dat u (of een door u aangewezen persoon) het laatst bestelde product hebt ontvangen in het kader van de bestelling die u wilt annuleren. Als u een set of pakket van artikelen hebt gekocht, kan het herroepingsrecht worden toegepast op de hele set en niet op het afzonderlijke artikel van de set.
6.2 Hoe oefen ik mijn herroepingsrecht uit? Als u als consument een overeenkomst sluit om de bestelling te annuleren zonder enige aansprakelijkheid jegens ons, dan moet u ons contacteren binnen de veertien (14) kalenderdagen vanaf de dag dat wij het product hebben geleverd:
(i) op het nummer [+32 (0) 3 502 50 27] van maandag tot donderdag van 09 tot 17 uur en vrijdag van 09 tot 12.00 uur, of
(ii) per e-mail via contact.be@lecreuset.com; of
(iii) per post/mail naar Van de Wervestraat 20, postbus 302, 2060 Antwerpen.
(iv) of kunt u het annuleringsformulier gebruiken dat hier beschikbaar is (het lokale team dient te controleren of u dit groepsformulier gebruikt en het hieraan te koppelen), met duidelijke vermelding van uw beslissing om het verkoopcontract te beëindigen.
Om de herroepingstermijn in acht te nemen, volstaat het om de kennisgeving van de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden vóór het verstrijken van de termijn voor de uitoefening van dit recht.
6.3 Hoe retourneer ik het product? Als u uw bestelling annuleert, dan moet u het volledige product ongebruikt en onbeschadigd in de originele productverpakking retourneren, met inbegrip van de accessoires, het onderhouds- en gebruiksboekje en alle etiketten, binnen veertien (14) kalenderdagen nadat u ons op de hoogte hebt gebracht van uw beslissing om het contract te annuleren, naar Le Creuset: Van de Wervestraat 20, postbus 302, 2060 Antwerpen.
6.4 Wanneer krijg ik mijn geld terug? Wij betalen de prijs die u hebt betaald voor uw product terug, inclusief de leveringskosten, met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van de keuze van de koper voor een ander type levering dan de standaardlevering die Le Creuset tijdens het aankoopproces aanbiedt - binnen veertien kalenderdagen (14) vanaf de datum waarop u ons op de hoogte hebt gebracht van uw beslissing om gebruik te maken van uw herroepingsrecht. Wij behouden ons het recht voor om de terugbetaling in te houden totdat wij het product hebben teruggekregen of totdat u ons het bewijs hebt geleverd dat het product naar ons geretourneerd is, afhankelijk van wat eerder is. Wij betalen u terug met dezelfde betaalmethode als die voor de oorspronkelijke bestelling.
6.5 De verzendkosten voor het retourneren van het product naar ons worden niet vergoed, deze worden door u betaald.
6.6 Wij behouden ons het recht voor te weigeren om het geretourneerde product in ontvangst te nemen of het betaalde aankoopbedrag terug te betalen indien het product niet wordt geretourneerd zoals vereist in artikel 6 hierboven.
Wat gebeurt er als ik een verkeerde bestelling ontvang of als het product beschadigd is bij ontvangst van de levering? Neem dan contact met ons op op het nummer [+32 (0) 3 502 50 27] van maandag tot donderdag van 09 tot 17 uur en vrijdag van 09 tot 12.00 uur, of per e-mail via contact.be@lecreuset.com; Wij stellen de reden voor het retourneren vast en sturen u een e-mail met het bijbehorende dossiernummer en, indien van toepassing, de retourprocedure en adresgegevens.
8.1 Hoe retourneer ik het product? Als wij hebben gevraagd om het product te retourneren, dan moet u het volledige product - onbeschadigd in het geval u de verkeerde bestelling hebt ontvangen - in de originele productverpakking retourneren, met inbegrip van de accessoires, het onderhouds- en gebruiksboekje en alle etiketten.
8.2 Wij kunnen ook niet verantwoordelijk worden gehouden voor pakketten die niet naar ons worden geretourneerd, dus raden wij u aan een beroep te doen op een traceerbare en verzekerde dienst om producten naar ons te retourneren.
Krijg ik mijn geld terug? Als wij vinden dat het product niet conform is zoals besteld of dat het beschadigd is, zullen wij de voor uw product betaalde prijs, evenals de retourkosten terugbetalen met de door u gebruikte betaalwijze. Indien de reden voor het retourneren niet te wijten is aan een product dat niet is besteld of beschadigd is, behouden wij ons het recht voor te weigeren om het geretourneerde product in ontvangst te nemen of het betaalde aankoopbedrag evenals de retourkosten terug te betalen,
De meeste producten van Le Creuset worden geleverd met een commerciële garantie, die een aanvulling vormt op uw wettelijke rechten. In het kort, dekt de garantie gebrekkig vakmanschap en/of gebrekkige materialen wanneer het product wordt gebruikt in normale, huiselijke omstandigheden en in overeenstemming met de verstrekte zorg- en gebruiksinstructies. De garantie dekt geen normale slijtage, commercieel gebruik of misbruik van het product. Voor alle details over de garantieperiode per productlijn kunt u hier onze 'Garantie'-pagina raadplegen.
10.1 Wettelijke conformiteitsgarantie
Wie kan aanspraak maken op deze garantie? Elke consument, opgevat als een natuurlijke persoon die handelt buiten het kader van een economische activiteit.
Wat is een niet-conform product? Een niet-conform product is een product dat u niet zoals gebruikelijk kunt gebruiken, waarvan de functionaliteiten of eigenschappen niet overeenkomen met de beschrijving of met wat is aangekondigd, dat niet de kenmerken heeft die u met ons bent overeengekomen of dat niet past bij het specifieke doel dat u beoogt en dat u aan ons hebt meegedeeld.
Wanneer kan de garantie worden ingeroepen? U beschikt over 2 jaar vanaf de levering.
Rechtsmiddelen. In geval van een niet-conform product kunt u kiezen tussen reparatie of vervanging van het product, maar wij kunnen uw keuze weigeren als dit duidelijk onevenredige kosten voor ons met zich meebrengt. Als u ervoor kiest om het product te repareren in plaats van het om te ruilen, maar dat helaas onmogelijk blijkt voor ons, zullen wij uw product vervangen met verlenging van de wettelijke conformiteitsgarantie voor nog eens 2 jaar.
10.2 Garantie tegen verborgen gebreken (artikel 1641 en volgende van het Burgerlijk Wetboek)
Wie kan aanspraak maken op deze garantie? Elke koper, dat wil zeggen consumenten en professionele niet-specialisten.
Wat is een verborgen gebrek? Verborgen gebreken doen zich voor als het artikel ongeschikt is voor het gebruik waarvoor het bedoeld is, of als het gebruik ervan zo beperkt is dat u het niet zou hebben gekocht of er alleen een lagere prijs voor zou hebben betaald als u ervan op de hoogte was geweest. Een gebrek wordt verborgen genoemd als u het niet ontdekt bij een eenvoudig onderzoek.
Wanneer kan de garantie worden ingeroepen? U kunt de garantie voor verborgen gebreken onverwijld inroepen vanaf de ontdekking van het gebrek. U moet in alle gevallen het bewijs leveren van het verborgen gebrek (d.w.z. beoordeling door een expert).
Rechtsmiddelen. In deze situatie kunt u kiezen tussen het houden van het product en het verkrijgen van een gedeeltelijke terugbetaling van de aankoopprijs of het naar ons retourneren van het product en het verkrijgen van een volledige terugbetaling van de aankoopprijs.
Als u vragen of klachten hebt over het product, neem dan contact met ons op. U kunt onze klantendienst bellen op ons telefoonnummer [+32 (0) 3 502 50 27] van maandag tot donderdag van 09:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 12:00 uur, of contact opnemen met de klantendienst via e-mail: contact.be@lecreuset.com, met zoveel mogelijk informatie over uw probleem. U kunt ook foto's en/of video's bijvoegen. Het is belangrijk dat u uw ontvangstbewijs/factuur bewaart, omdat daarnaar zal worden gevraagd.
12.1 Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele indirecte schade die u zou kunnen lijden, met inbegrip van winstderving, inkomensverlies of verwachte besparingen, als gevolg van niet-naleving van deze voorwaarden of van onze nalatigheid. Wij sluiten onze aansprakelijkheid voor u op geen enkele wijze uit of beperken deze op geen enkele wijze die onwettig zou zijn, met inbegrip voor overlijden of persoonlijk letsel veroorzaakt door onze nalatigheid. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele bedrijfsschade. Indien producten die op de Website worden gekocht bestemd zijn voor commerciële, zakelijke of wederverkoopdoeleinden, zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele verliezen, met inbegrip van verlies van winst, inkomen of inkomsten, verwachte besparingen, zaken, contracten, gegevens, tijd of voor eventuele indirecte of gevolgschade of schade van welke aard dan ook, hoe dan ook ontstaan en ongeacht of deze wordt veroorzaakt door een onrechtmatige daad (met inbegrip van nalatigheid), contractbreuk of anderszins, zelfs indien deze te voorzien is.
12.2 Deze algemene voorwaarden vormen de volledige voorwaarden op grond waarvan wij producten aan u zullen leveren en annuleren en vervangen alle voorafgaande afspraken en verklaringen, zowel mondeling als schriftelijk.
12.3 Geen enkele vertraging of verzuim van ons in de uitoefening of afdwinging van enige van onze rechten of rechtsmiddelen op grond van deze algemene voorwaarden zal gelden als een verklaring van afstand van die rechten.
12.4 Indien een of meer bepalingen van deze algemene voorwaarden door een rechtbank niet-afdwingbaar wordt/worden geacht, zal dergelijke bepaling geldig worden geherformuleerd om de bedoeling van de clausule zo dicht mogelijk te benaderen en, indien dergelijke clausule om welke reden dan ook niet kan worden geherformuleerd, zal ze scheidbaar zijn van deze voorwaarden en worden geschrapt.
12.5 U mag uw rechten of verplichtingen op grond van deze algemene voorwaarden niet aan iemand overdragen of uitbesteden zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming.
Alle mededelingen die u aan ons doet, moeten verzonden worden naar ons geregistreerde adres contact.be@lecreuset.com. Wij kunnen u op het door u opgegeven e-mailadres of postadres informeren bij het plaatsen van een bestelling.
12.6 Wij verkopen niet aan minderjarigen. Als je jonger bent dan 18 jaar, kun je niet online Le Creuset-producten kopen, tenzij je onder toezicht staat van je ouders of andere volwassenen die verantwoordelijk zijn voor jou.
13.1 Onlinegeschillenbeslechting. Geschillen kunnen voor online beslechting worden voorgelegd aan het platform voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie op www.ec.europa.eu/consumers/odr. Het e-mailcontactadres van Le Creuset is contact.be@lecreuset.com.
13.2 Bemiddeling. Volgens boek XVI van het WER tot omzetting van Richtlijn 2013/11/EU kunt u contact opnemen met de Consumentenombudsdienst door te klikken op de volgende link : https://consumentenombudsdienst.be.
13.3 Alle zaken met betrekking tot en als gevolg van een aanbod of overeenkomst voor de aankoop en verkoop van producten van onze Website worden behandeld in het Frans of in het Nederlands en worden geïnterpreteerd en geregeld volgens het Belgisch recht, waarbij de rechtbanken van Brussel uitsluitend bevoegd zijn.
Wij verbinden ons ertoe uw privacy te beschermen en veilig en betrouwbaar online winkelen te waarborgen. Wij gebruiken uw persoonsgegevens om uw online aankoop van het product af te ronden en om aanvullende diensten te leveren (klantenservice, preventie van fraude, beheer van retourzendingen).
Alleen met uw toestemming kunnen wij uw persoonsgegevens ook verwerken om u gepersonaliseerde marketingcommunicatie toe te sturen. Hoe wij uw persoonsgegevens en ons beleid inzake privacy en het gebruik van cookies kunnen gebruiken, wordt hier uiteengezet in ons privacybeleid en cookiebeleid. Alvorens over te gaan tot de betaling wordt op de aankooppagina gevraagd om akkoord te gaan met de onderhavige online verkoopvoorwaarden van Le Creuset en met ons privacybeleid. Voor informatie en verduidelijking over privacy en cookies en/of om uw privacyrechten uit te oefenen kunt u een e-mail sturen naar privacy@lecreuset.com. Laat ons weten wat het probleem is en we zullen tijdig reageren.
Wij zouden graag uw feedback over onze producten kennen.
Na een aankoop op onze Websites of in een van de Le Creuset-boetieks of Le Creuset Designer-outlets
(i) kunnen wij u uitnodigen om een productbeoordeling te schrijven en uw ervaring te delen.
(ii) Het staat u ook vrij om uw mening achter te laten op de productpagina van onze Website (in dit geval kunt u zich ook aanmelden als u ons product hebt gekocht bij een van onze erkende detailhandelaars): er is een rubriek ‘een beoordeling achterlaten’ die u optioneel kunt invullen. De volgende voorwaarden zijn van toepassing.
Ons doel is om meningen van onze klanten te verzamelen, of die nu positief of negatief zijn. Plaats geen reclame- of commerciële inhoud en gebruik onze Websites niet voor het uitvoeren van commerciële activiteiten. Plaats geen aanstootgevende of ongepaste inhoud op onze Websites. Le Creuset is niet verantwoordelijk voor inhoud die gebruikers op onze Websites plaatsen, hoewel we ons het recht voorbehouden om naar eigen goeddunken ongepaste inhoud te verwijderen.
U schrijft de beoordeling als koper/gebruiker van een Le Creuset-product of als iemand u een Le Creuset-product cadeau heeft gedaan.
De inhoud is eigendom van u, maar wanneer u een beoordeling op onze Websites plaatst, geeft u deze in licentie aan Le Creuset. Door een beoordeling te plaatsen, begrijpt u dat u een niet-exclusieve, eeuwigdurende (ten minste voor de duur van de bescherming van de toepasselijke intellectuele eigendomsrechten), overdraagbare, sublicentieerbare, royaltyvrije, wereldwijde licentie verleent om de inhoud die u op onze Websites plaatst te gebruiken voor elk doel, met inbegrip van commercieel gebruik, en met inbegrip van het recht om afgeleide werken te maken, te vertalen, te reproduceren, weer te geven, te verspreiden of te wijzigen, en deze rechten in sublicentie te geven of over te dragen.
Uw beoordeling kan zichtbaar zijn vanaf andere platforms, zoals zoekmachines, en op sociale media. Uw beoordeling zal zichtbaar zijn totdat deze wordt verwijderd. Na publicatie kunt u contact opnemen met Le Creuset door een e-mail te sturen naar contact.be@lecreuset.com om uw beoordeling te verwijderen. U begrijpt dat de verwijderde inhoud op onze systemen of andere platforms kan blijven staan voor zover uw inhoud openbaar is gepost en toegankelijk is voor of gedeeld kan worden met andere gebruikers of derden die deze niet hebben verwijderd. Voor meer details over hoe wij met uw gegevens en uw privacyrechten omgaan, kunt u onze privacyverklaring raadplegen.
Wij kunnen deze voorwaarden van tijd tot tijd naar eigen goeddunken wijzigen zonder u daarvan op de hoogte te brengen. Alle wijzigingen worden op deze Website gepubliceerd en vervangen alle algemene voorwaarden die eerder door ons zijn gepubliceerd.
Laatste update op 27/09/2024